Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia zależy od produktów, jakie zostały zamówione.
W przypadku produktów, które posiadamy na stanie magazynowym, wysyłka następuje zazwyczaj w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (do godziny 12), otrzymania płatności Dotpay lub w przypadku wybrania wysyłki za pobraniem.
W przypadku produktów, które wymagają zamówienia, wysyłka następuje po otrzymaniu danego produktu od producenta/z magazynu zewnętrznego.
Produkty, które oferujemy na zamówienie, to m.in. wszystkie soczewki astygmatyczne; multifokalne; wszystkie soczewki producenta Cooper Vision.
Przed złożeniem zamówienia zapraszamy do kontaktu z nami, w celu potwierdzenia dostępności danego produktu.
Co oznacza informacja o czasie dostawy przy produkcie? Poniżej wyjaśnienie:
do 24h - produkt w magazynie, wysyłka do 24 godzin
od 1-3 dni roboczych - produkt na magazynie zewnętrznym, wysyłka od 1 do 3 dni roboczych
Na zamówienie - produkt zamawiany u producenta, czas oczekiwania od 3 do 14 dni
Informujemy, że nie mamy wpływu na pracę kurierów. Nie mamy możliwości ustawienia dostawy na konkretną godzinę, nie dysponujemy również numerami telefonów do kurierów. Wszelkie informacje dotyczące dostawy można uzyskać kontaktując się z infolinią firmy dostarczającej przesyłkę lub też śledząc przesyłkę poprzez link, który został nadany w mailu w dniu wysyłki. Kurierzy dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00. Przesyłki paczkomatowe ze względu na specyficzny typ usługi, mogą być dostarczone o dowolnej porze przez cały tydzień.
Nie mamy wpływu na to, w jakim stanie paczka zostanie dostarczona do Państwa rąk, dlatego też, w przypadku, gdy stan przesyłki budzi Państwa zastrzeżenia, przypominamy, iż mają Państwo prawo do sprawdzenia stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera, dzięki czemu w razie uszkodzenia towaru, niezwłocznie spisywany jest protokół szkody, który stanowi niezbędny dokument potrzebny do reklamowania przesyłki.